رئیس‌جمهور: کسانی که می‌خواهند با ایران کار کنند زمینه آن کاملا فراهم است

رئیس‌جمهور: کسانی که می‌خواهند با ایران کار کنند زمینه آن کاملا فراهم است

پایگاه خبری تحلیلی آقای اقتصاد : رئیس‌جمهور گفت: راه جلب رضایت خدا از خدمت به مردم می‌گذرد.

 به گزارش آقای اقتصاد وبه نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در همایش مدیران سراسر کشور در ادامه گفت:  در این کره خاکی همه مدعی خدمت هستند. قدرت‌های بزرگ رسما اعلام می‌کنند هر جا نفعمان باشد برای خدمت حضور پیدا می‌کنیم.

وی افزود: برخی دیگر از باب دلسوزی و نوع دوستی خدمت می‌کنند.

رئیسی خاطرنشان کرد: نوع دیگری از خدمت،‌ خدمت برای خداست. راه جلب رضایت خدا، خدمت به مردم و گره گشایی از کار مردم است.

رئیس جمهور در ادامه اظهار کرد: بنای ما بر این بود که اتکا کنیم بر ظرفیت های بسیاری که در داخل کشور وجود دارد. نگاه ما باید نگاه متوازن باشد. به غلط برخی گفتند که گرایش به شرق پیدا کرده ایم در مقابل نگاه ناتمام و ناقصی که به غرب وجود داشت. نگاه متوازن به این معنا است که در دنیا فقط دلمان را به چند کشور خوش نکنیم و با لبخند یا اخم آنان وضعیت خود را رقم نزنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما با همه کشورها در دنیا تعامل داریم. ما سیاست خارجی متوازنی را دنبال می کنیم. کسانی که می خواهند با جمهوری اسلامی ایران کار کنند زمینه آن کاملا فراهم است. ارتباطات از ابتدا بر همین روال دنبال شده است. دولت در سال جاری مهم‌ترین وظایف را بر عهده دارد. دولت وظایف سنگینی دارد که باید با مسئولیت پذیری آنان را انجام دهد. فرافکنی با اینکه یک بخش بگوید من کار خود را انجام داده ام و بخش دیگر کار را پیش نبرده است قابل قبول نیست.

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: گاهی در دولت به دوستان مطرح می کنم چه کاری است که مسئولیت حل آن از میزی که دور آن نشسته ایم بیرون است. وزارتخانه ها باید بنشینند و با هماهنگی کار را پیش ببرند. باید با همکاری مجموعه کشور را اداره کنیم. اداره کشور نیازمند ارتباط وسیعی بین بخش اجرایی، قضایی و نیروهای مسلح و همه نهادهای انقلاب است.