درخواست ۲ نماینده مجلس برای تشکیل جلسه مشترک دولت و مجلس درباره وضعیت بازار ارز

درخواست ۲ نماینده مجلس برای تشکیل جلسه مشترک دولت و مجلس درباره وضعیت بازار ارز

پایگاه خبری تحلیلی آقای اقتصاد: دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرهایی جداگانه خواستار برگزاری جلسه‌ای مشترک میان مجلس و دولت درباره وضعیت بازار ارز شدند.

به گزارش آقای اقتصاد و به نقل از ایسنا، در جلسه روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی تعدادی از نمایندگان مجلس در تذکرهایی جداگانه خواستار برگزاری جلسه‌ای مشترک میان مجلس و دولت درباره وضعیت بازار ارز شدند.

حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل و زهک در مجلس در تذکری با بیان اینکه گرانی‌ها واقعاً با روح و روان مردم بازی می‌کند، تاکید کرد: ضرورت دارد که در موضوع ارز جلسه‌ای اضطراری گذاشته شود.

همچنین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس نیز در تذکری گفت: وضعیت گرانی ارز و سکه به نحوی است که نیاز است جلسه‌ای ضروری در این بخش با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس کل بانک مرکزی در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

وی اظهار کرد: وضعیت گرانی ارز و سکه به نحوی است که همه مردم در این بخش دغدغه مند بوده و در ابتدای سال جدید این وضعیت غیرقابل دفاع است. امیدواریم این مسائل به نحوی مدیریت شود و آقایان با حضور در مجلس شورای اسلامی و توضیحاتی که ارائه می‌دهند دلایل خود را در زمینه گرانی دلار و سکه مطرح و برنامه خود را برای مدیریت آن ارائه دهند.

پیش از این دو نماینده، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر نیز خواستار برگزاری جلسه‌ای در مجلس درباره وضعیت بازار  ارز، طلا و سکه شد که محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به او تاکید کرد: حتماً این جلسه را با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهیم کرد.